Premium Mobile

Premium Mobile – MNP 2019

Po czym poznać operatora, który ma dobrą opinię? Po tym ilu klientów do niego przechodzi. A skąd się tego dowiedzieć? Z kwartalnych raportów MNP. Właśnie dlatego naprawdę warto je analizować. Dziś natomiast chcemy omówić niesamowite zeszłoroczne wyniki Premium Mobile. Raporty MNP nie kłamią!

Premium Mobile – MNP 2019

Miniony rok okazał się kolejnym już doskonałym rokiem dla Premium Mobile. Najlepiej pokazuje to bilans kwartalny, więc rzućmy okiem na wyniki operatora.

  • IQ 2019: +17 617
  • IIQ 2019: +14 179
  • IIIQ 2019: +13 602
  • IVQ 2019: +16 340

Te liczby pokazują, że każdego kwartału operator przyjmował kilkanaście tysięcy nowych numerów. Oczywiście są to dane uwzględniające już oddane numery. Dlaczego te wyniki są tak niezwykłe? Bo żaden inny operator wirtualny nie nawet się do nich nie zbliżył. Co więcej, Premium miało dodatni bilans każdego kwartału. Jeśli jeszcze dodamy do tego fakt, że taka tendencja utrzymuje się u niego już 3 rok, to naprawdę aż ciężko w to uwierzyć. A jednak tak właśnie jest. Liczby nie kłamią. Operator przejął w 2019 roku w sumie aż 61 738 numerów. A czy jest wśród nich numer kogoś z Was? Może macie już swoje doświadczenia z Premium Mobile i możecie wyjaśnić co skłoniło Was do przeniesienia się właśnie do tego operatora? Jeśli tak, piszcie koniecznie.

My natomiast widzimy źródło sukcesu operatora w kilku czynnikach, pierwszy z nich to oferta Premium. Jest tania i zawiera spore pakiety internetowe. Drugi czynnik to umowa na czas niekreślony. Łatwiej zaryzykować zmianę, kiedy się wie, że w razie czego szybko można się będzie wycofać. Poza tym ten operator ma dobrze działające Biura Obsługi Klienta, a wiele spraw można załatwić przez FB. Wszystkie wspomniane czynniki  stanowią mocne atuty Premium Mobile, więc nie dziwimy się, że tak wiele osób jest skłonnych przenieść do niego swój numer. Oby obecny, 2020 rok był dla niego równie udany!

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *